- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Dinamika, variklio galia, garso izoliacija
Nepatikimas, brangus remontas, trūksta komforto
Jaunatviškas, ekstravagantiškas automobilis. Tiek dizaine, tiek savybėse turi daug sportiškumo. Labai patogus sėdėjimas tiek priekyje, tiek gale. Salone mažai vietos daiktams (daiktadėžės mažos ir nepatogios). Gera dinamika, stabilus, bet automatiškai kietokas. Labai gera garso izoliacija. Kas neigiamo, tai pagal kainos segmentą, sakyčiau labai žemas patikimumas. Automobilis, net ir labai prižiūrimas turi daug "užprogramuotų" gedimu. Automatinės greičių dėžės hidrotransformatorius, EGR termostatas, variklio termostatas, išmetimo kolektorius, įsiurbimo koletoriaus sklendės, net grandinės, kurios nuo 2005 metų linkusios nutrukti, todėl reikia keisti, jei nenorime turėti dar didesnių bėdų. Šie visi remontai švelniai tariant nėra pigūs. Labai brangus pakabos remontas, aišku kalbu apie originalias dalis 20-25% brangesnės nei pvz. Volvo originalios dalys.
Variklis 170 kW vienas geriausių galios ir ekonomijos (turiu omeny kuro vartojimas) santykį turintis variklis rinkoje. Labai dinamiškas, ekonomiškas, tylus darbas, neišduodantis vibracijų, kaip kiti dyzeliniai varikliai. Tačiau reikia nepamiršti, kad jis pareikalaus didelių piniginių įdėjimų, kad pašalinti, kaip minėjau "įgimtas ligas".
Nuvertėjimas gan nedidelis, bet eigoje reikalaujantis labai didelių eksploatacinių kaštų, todėl jei viską subalansavus nuvertėjimas gaunasi ženklus.
Jei automobilis nuvažiavęs apie 200k, tai nusimatykite biudžete lėšas nurodytų gedimų šalinimui. Jei 300k įsitikinkite, kad tie gedimai pašalinti tinkamai.