minimalus 2012-10-09
BMW 525TDS E34
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gera trauka, stabilumas kelyje, siauras apsisukimo spindulys, galu varomas, komfortiškas važiavimas.

Nėra pigus išlaikymas, silpnas kuro siurblys, slenksčiai mėgsta rūdyti.

Bendras automobilio aprašas

Kol kas tai vienas smagiausių automobilių, kokius teko vairuoti. Net ir '93 m. gamybos su minimalia bazine įranga lenkia nemažai naujesnių automobilių. Žinoma, turi nemažai minusų: kaip tokio amžiaus automobilis, būna susidėvėjusi vairo kolonėlė, išsitrynusi vairuotojo sėdynė, neprižiūrėjus kėbulo, išpūva slenksčiai, durelių apačios. Bet daugiau korozijos židinių nepasitaikė (paskutiniu metu teko pamatyti nemažai Opel 98 metų, pastarieji apėję rūdimis visur, kur tik įmanoma). Nors universalas, bet apsisukimo spindulys labai mažas (kas būdinga galu varomiems automobiliams). Patogu išsisukinėjant siaurame kelyje arba kieme. Kiek teko vairuoti automobilių (visi priekiu varomi), šis stabiliai stovi kelyje, tikrai stabdo greitai. Ketvirtasis mano automobilis ir pirmasis varomas galu, tad pažįstami sakė, jog suvargsiu žiemą (per stipriai akseleruojant, užmeta galą). Tačiau buvo atvirkščiai. Kaip tik priekiu varomos man dažniau prasuka ratus nei galu varomas. Ir žiemą galą užmesdavo tik tada, kai sankryžoje specialiai užmindavau ant greičio pedalo.

Variklis

Kiek skaičiau kitų atsiliepimus, kad šio automobilio varikliai yra lepūs, bet nepasakyčiau. Bėda būna su TDS kuro siurbliu - mėgsta pulsuoti, jeigu nesikuria šiltas, tada jau galit nusiteikti remontui. Bet maniškis per du metus pulsavo, tačiau užsivedė net per didžiausius šalčius. Prie minus 30, kai buvo 2012 vasario pabaigoje, nesivedė tik dėl to, jog akumuliatorius tokioje temperatūroje sušalo. Taip pat vienerius metus važinėjau nekeitęs tepalų ir filtrų - nieko (nors nekeičiau, nes jau buvau nusiteikęs nebeinvestuoti į šį automobilį, kadangi kai pirkau, jau pirkau lavoną, tad nemačiau reikalo terliotis su tepalais). Bet kiek per penkerius metus turėjau benzininių ir dyzelinių, net per šalčius šitas motoras manęs nepavedė. Tiesa, buvo pradėjęs nesivesti šaltas, bet išsiaiškinau, kad kuras grįždavo iš sistemos į baką. Už 20 litų įdėjus atgalinį vožtuvą, problema išsisprendė.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau visišką lavoną (reikėjo skubiai pigios mašinos), tad nenuostabu, kad teko investuoti nemažai, kad prikelčiau techninei apžiūrai. Visai neseniai pardaviau į metalo laužą tik dėl to, kad jau neapsimokėjo investuoti daugiau. Gerai išlaikytas automobilis išlaiko ir savo kainą. Tenka susitaikyti, kad detalės nėra labai pigios, bet kaip tokios masės automobilis, ilgoje kelionėje suvartodavo 6-8 litrus dyzelino! Išlaikymas kainuoja. Gaila tik dėl kelių dalykų: kad BMW turi blogą reputaciją ir kad tik BMW ir MB gamina galu varomus automobilius.

Patarimai perkančiajam

Apžiūrėti, kaip užsikuria šaltas ir šiltas, patikrinti slenksčius, kaip traukia kelyje. Ar nepulsuoja siurblys. Pravartu būtų servise apžiūrėti važiuoklę. Visa kita, kaip ir kitoms mašinoms - patikrinti smulkmenas.

Rekomenduojami video