BMW 118D E87
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puikiai valdomas, išvaizdus, ekonomiškas.

Benzininiai varikliai niekam tikę, pakankamai lepi važiuoklė.

Bendras automobilio aprašas

Liaudiškai "pirmukas" arba "sportbatis". Automobilį jau turiu metai laiko, per kuriuos nuvažiavau 30.000km. Mano nupirktas modelis buvo 118d. 90kw, 2.0 litrų, 6 pavarų ekonomiškas variantas. M47TU2D20 patikimas ir ekonomiškas variklis kurio grandinė nelinkūsi į trūkinėjima kaip N47D20 (130kw) ar M47TU2D20 (120kw). Vidutinės kuro sanaudos nebuvo viršijusios 6.5l/100km ribos. Važinėjau ir Vilniuje, ir autostradoje. Garso izoliacija puiki, priekyje sedėti malonu, tačiau gale ir bagažinėje vietos nėra daug, čia savo vaidmenį atlieka galiniai varomi :) Salone nėra daug nereikalingos elektronikos kuri iššaukia problemas, važiuoklė paprastesnė nei 5 serijos ar 7 serijos BMW. Valdymas puikus, niekada nenuvylė greičiau rikiuojantis ar manevruoti tarp mašinų srauto, tiesiog prilipusi prie kelio. Vairas pakankamai sunkus, tačiau tai sukelia stabilumo važiuojant didesniu greičiu, parkuotis būtų kiek sunkiau veganui :)) Asmeniškai dizainas pranoksta visus savo hachbeku konkurentus.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per metus laiko pravažiavus 30.000km, neskaitant tepalų keitimo, reikėjo remontuoti tik važiuoklės dalis, ji pakankamai lepi. Per tą laiką pakeičiau abi priekines stabilizatoriaus traukes ir galines stabdžių kaladėles. Patariu nedėti pačių pigiausių važiuoklės dalių, nes skūpas moka du kartus, ypač su traukėm :)) Nuvertėjimas per metus laiko apie 300eur.

Patarimai perkančiajam

NEPIRK BENZINO :)) benziniai varikliai niekam tikę, nėra ekonomiški, nėra galingi ir turi problemų su grandinėmis. Patarčiau rinktis dyzelinį variantą kuris užtikrins dinamišką važiavimą, bus ekonomiškas (6 bėgiai), ir neturės tiek grandinės problemų :)