Ignas 2021-05-22
2010 metai, modifikacija: 3.6 AT (280 AG)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Saugumas, dinamika, valdymas, komfortas, pakaba, išvaizda, salono erdvė, matmenys

  • Dinamiškas
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė

Pravažumas, priežiūros išlaidos, patikimumas, interjero dizainas

  • Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 3,6
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

1) Neblogas dizainas, dėka matmenų automobilis atrodo nepaprastai įspūdingai - ilgis šiek tiek daugiau nei 5 metrai, plotis apie 2 m,o ratų bazė 3 metrai, visi jūsų keleiviai jausis labai patogiai. Gali būti 5 ir 7 vietų versijos - galinė eilė yra papildoma, jei reikia galite ją nusipirkti 2) Priekiniai žibintai - adaptyvus ksenonas ir LED žibintai - gražiai pabrėžia automobilio išvaizdą 3) Galiniai LED galiniai žibintai irgi atrodo puikiai! 4) Pneumatinė pakaba reguliuoja klirensą nuo 180 iki 240 mm. Prieš perkant būtina ją patikrinti. Ant pneumatinių statramsčių - guminė dalis būna nuplėšta nuo metalinių laikiklių. Kompresoriui taip pat reikia skirti deramą dėmesį, nes galimos brangios problemos. 5) Į standartinę Audi Q7 komplektaciją įeina nuolatinė Quattro visų varančiųjų ratų pavara, jos žinoma nereikia reklamuoti - ji laikoma etalonine 4x4 sistema. 6) Bagažinė yra įspūdingo dydžio - daugiau nei 700 litrų, o išskleista tampa pilnaverte lova - labai naudinga gamtoje. 7) Neblogas prietaisų skydelis. 8) Ekranas - man jis jau pasenęs. 9) Nebloga garso aparatūra ir akustika – ne superinė, bet man užtenka. 10) Odinis salonas po 11 metų nėra labai pavargęs. 11) Kalbant apie salono ergonomiką akivaizdžių nusiskundimų nėra - viskas savo vietose. 12) Triukšmo izoliacija nebloga, tai yra didelis pliusas. Nors triukšmo lygis atitinka automobilio klasę. 13) Sėdynių vėdinimo vasarą nepakanka.

Rekomenduojami video