Arnas 2014-08-19
Audi A6 Avant 1,9TDI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Pakankamai nebloga isvaizda kaip 20m auto, ganetinai pigus islaikymas, gera surinkimo kokybe, patikimi varikliai, lengva parduoti.

Rudyjantys priekiniai sparnai, galiniu suportu strigimas to pasekoje ir rankino bedos, blogai veikiantis galinio stiklo valytuvas, po kiek laiko blogai prisispaudziantis priekinis vairuotojo puses valytuvas, issikraipo-plysta dureliu apatiniai moldingai.

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Ieskojau masinos iki 2000EUR, rinkausi is 2 modeliu tarp A6 ir Volvo V70/850. Apie abu modelius girdejau daug gero. Taigi aplinkybems sukritus isigijau Audi A6 Avant su 1,9l 66kw varikliu (is tikro su situo varikliu ir labiau norejau) ir ganetinai skurdzia komplektacija. Privalumai buvo tik priekiniai el. langai, el. 2 padeciu stoglangis, borto kompiuteris ir "pilnas" spidometras. Salonas "maisas", be klimos ir kondicionieriaus. Automobilis buvo pirktas is Belgijos su originalia 220000km rida, rida tikra, nes dar buvo belgiskas technikinis ir kazkokio serviso israsas su ridos duomenimis. Negaliu sakyti, kad nusipirkau visai sudrozta, bet auto tikrai buvo apleistas (veliau issiaiskinau, kad jis buvo ukininko).Perkant matesi tik isoriniai defektai (surudija sparnai, suplysusi vairuotojo sedyne, nutrintas begiu riciagas, nutrintas vairas, truko priekinio bamperio plastmasiu ir t.t.) o daugiau juk i masinos vidu neilysi:) taip sakant "pasikabinau" ant masinos ridos, o isorinias bedas maniau susitvarkysiu ir masina bus ledas. Taciau toli grazu viskas netaip kaip noretusi:) Taigi veliau viena po kitos pasipyle technines bedos. Taigi bedos: * Pirmausiai pradejo pulsuoti siurblys (na cia turbut 66kw TDI silpnoji vieta, remontas 250LT). Praejo po remonto 6men ir vel pulsuoja, sikart uzteko 200Lt. *nebeveike centrinis uzraktas. Centrinio tvarkymas(perlituotas oro kompresoriuko, kuris paduoda ora i centrini valdymo schema) + tuo paciu signalizacijos idejimas 300Lt *vairuotojo puses valytuvas neprisispausdavo (cia kiek zinau taip pat c4 ir a6 liga) t.y. beveik nieko nevalydavo :) nekoks jausmas, ypac per smarku lietu:). Beda isspresta uz 20Lt:) *turbut dar viena visu karvanu beda, kad ora pradejo praleisti galinio dangcio centrinukas, taciau, tai lengvai isprendziama, tereikia pasikeisti gumeles. Taip pat gryba pjauna galinis valytuvas:) sustoja per viduri ir pan. :) *taip pat pagrinidine turbut a6 ir c4 liga tai surudija priekiniai sparnai ir susideformave dureliu apatiniai moldingai. 2 sparnu remontas 100Lt(tvarkiausi pats tik dazyti i dazykla veziau), moldingai nauji made in china 80Lt komplektas. Na toliau nenoriu labai smulkintis, taciau per pirmus 6men eksplotacijos, dar teko keisti galinius amortizatorius, galinius stabdziu diskus su suportais, abi granatas, atrestauruoti 1 sarnyra, pakeisti 2 sailenblokus, stabilizatoriaus gumas, akumuliatoriu ir dar daug visokiu smulkmeneliu, jau nekalbant apie visu dirzeliu, itempeju, filtru, tepalo ir antifrizo keitimus. Grubiai remontui dar isleidau apie 2000Lt (cia su salyga kad viska tvarkiausi ir keiciausi pats). Atvirai pasakius zinoma nereikia tiketis stebuklo is 20m automobilio, bet manau, kad su situo auto man nepasiseke. Is esmes paziurejus gal ir nedaug remontas kainavo (turint omeny, kad visi pagrindai kaip ir sutvarkyti), bet visos tos smulkmenos tikrai "uzmusa" ir reikia dideles kantrybes pastoviai jas rankioti ir tvarkyti:) Vienu zodziu uztaikiau ant tokio automoblio momento. kai viskas pradejo byreti. Buves seimininkas turejo gera nuojauta ja parduodamas:) Su siuo auto praleidau 2 metus. Pardaviau nes paskutinis kantrybes lasas buvo kai pamaciau jog vairo kolonele pradejo leisti skysti:) Kiti pastebejimai apie auto: *kaip universalo tipo automobiliui mano manymu mazoka bagazine. + dedu tik uz dvigubas grindis, kur gali daug ka paslepti:) *ganetinai nebloga garso izoliacija, gera surinkimo kokybe, kokybiskos abdailos medziagos. *kaip tokios klases automobilis man pasirode ganetinai kietas. Norejosi tikrai geresnio vaziavimo komforto. * didelis + kad daug pigiu atsarginiu daliu :) ir be to daug ka galima pasidaryti paciam, nes ten viskas paprasta ir elementaru. * kaip 20m visai nebloga isvaizda tiek is isores tiek is vidaus *jei auto "nenujotas" tai ganetinai patvarus ir pritaikytas musu keliams. *palyginus kaip 20m auto ganetinai auksta jo kaina, bet kai pagalvoji is kitos puses uz gera, patikima, pigiai tvarkoma ir eksplotuojma auto, ir jei tau nereikia metu ar ivaizdzio tai gal ir verta tiek moket.

Variklis

Variklis 1,9TDI 66kw, tikrai kantrus ir patikimas. Tik gal truksta dinamikos, noretusi bent 81kw:) Kokiam Passat gal ir gerai tie 66kw, bet A6 jau didesne ir sunkesne, todel ir vangesne. Siaip 1,9TDI varikliai labai patvarus, be rimto remonto, jei gerai priziuri (neperkaitini, laiku keiti teplus,filtrus, nevarai iki raudonu apsuku:)) 500000km drasiai nuleksi. Bent jau man ziema kuriasi be problemu. Vienintelis trukumas buvo, kaip minejau anksciau tai kuro siurblys. Pradeda pulsuoti arba trukcioti nuo 1500 - 2000 apsuku. Delto vaziuoti galima, traukai, sanaudoms, kurimuisi tai itakos nedaro, bet tiesiog nemalonu ir tiek. Del ko jis pulsuoja nenustatyta, matyt laikas ateina ir tiek. Kiek teko girdeti sita siurbliu beda buna tik kur 66kw, o kur 81kw, kad pulsuotu negirdejau. Ka dar norejau pamineti, tai jog butent Audi A6 modelyje su 1,9TDI varikliu labai daug vietos variklio skyriuje:) taigi del priejimu prie ko nors problemu nera:) Kas svarbiausia gali pilt bet koki kura:) nieko nebijo.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaip minejau pats ansciau, tai as isleidau apie 2000Lt. Taciau palyginus labai daug sutvarkyta uz juos. Kokiam naujam dyzeliui turbut uz tokia suma koki EGR voztuva, arba koki purkstuka tik tiek sumokesite:) Bet siaip is principo manau, kad automoblis tikrai pigiai islaikomas. Taip sakant "darbo liaudies" auto:)

Patarimai perkančiajam

Kaip pats isbandziau savo kailiu, kad reikia pirkti automobilio stovi, o ne rida ar metus. Kartais geriau tegul buna 500000km nulekes greitkeliais, negu 200000 po miesta pas koki ukininka, statybininka ir pan. Jeigu kalbant konkreciai apie Audi A6 su 1,9TDI varkliu, tai sita auto patarciau pirkti ramaus budo zmogui:) tam kuriam lakstyti jau nebeidomu ir reikia tik patikimumo ir ekonomijos. Tu 66kw mazoka tokiai auto. Zinoma ji vaziuoja, bet tik tiek. Mano asmenine nuomone 1,9TDI varikliai patikimesni uz 2,5TDI, ir islaikymas pigesnis. O kas liecia pirkima, tai net nezinau ka patart, cia galioja tos pacios apziuros taisykles, kaip ir kiekvienos dyzelines auto. Tiesiog perkant istikrinti visa elektra, ar viskas veikia, pvz kad veiktu visi klimos mygtukai, el. langai, el. soglangis, centrinis ypac galinio dangcio ir pan. O daugiau kaip dievas duos :) Aciu demesi, tikiuosi savo patirtimi pagelbesiu kitiems:)

Rekomenduojami video