Vaidas 2013-01-29
Pirmas ispudis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dinamika, surinkimo kokybe, dizainas tike isores, tiek vidaus, ekonomiskumas, ivaizdis, vairavimo malonumas...

salono garso izoliacija

Bendras automobilio aprašas

Turimas autoomobilis Audi A6 Allroad biturbo 313 AG. Lyginant su pries tai buvusiu (Audi A6 Allroad, 2.7) privalumai: nepalyginamai geresne dinamika, galingas ir vazinejant pasyviai ekonomiskas automobilis, daug papildomu maloniu b ei reikalingu naujoviu pvz. soniniu liniju kontroles sistema, adaptyvinis tempomatas, adaptyvines sviesos bei sviesos diodu lempos veikia puikiai. Trukumai: prastesne salono garso izoliacija lyginant su pirmtaku, nepatogios smulkmenos - kavos puodelis kliuna uz centrinio rankturio, islipant bei ilipant i automobili koja kliuna uz sviesu ijungimo ratuko ir jas ijungia arba isjungia. Priedai, kuriu neverta uzsisakyti (NAVIGACIJA, jos kaina apie 11 000 lt - praktikoje naudojau - zemelapiai tragiski, Lietuvoje daugumoje miestu rodo tik pagrindinius kelius...)

Variklis

3.0 Biturbo 313 AG variklis, puikus dinamiskas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Vaziuojant pasyviai vidutines sanaudos - 7,2 ltr 100 km. Imanoma pasiekti gamintojo deklaruojamas. Del kitu kastu kol kas negaliu komentuoti, nes kol kas nesusiduriau. Automobilis eksploatuojamas 2 men, per juos atsizvelgus i www.mobile.de kainas kol kas nenuvertejo nei vienu euru. Uz automomobili nauja su nuolaida buvo moketa tiek, kiek minetame tinklalapyje kainuoja demonstracines versijos.

Patarimai perkančiajam

Rinktis galingiausia dyzeline versija

Rekomenduojami video