- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Patikimas variklis ir transmisija, mazos kuro sanaudos, gera isvaizda kaip tokiu metu auto
Priekine vaziuokle, maza vietos gale
Turim jau apie 7 metus. Istiesu universalu klaseje ir tokiu metu tikriausiai patraukliausia masina tiek isvaizda tiek kokybe tiek kaina. Is pradziu turejom viena 1998 metu, deja avarijoje buvo sudauzyta nepataisomai ir teko ieskoti kitos masinos- tuo metu nemateme kitos alternatyvios masinos kuri galetu lygintis su A4 kaina, isvaizda ir kokybe, taigi vel pirkom lygiai toki pati modeli. Vaziuoja gana minkstai, stabili kelyje, nebloga garso izoliacija, mazos kuro sanaudos, 1.9 TDi 81kw- tikrai pakankamai galingas ir labai patikimas variklis. Priekine vaziuokle yra sios masinos achilo kulnas. Mazoka vietos gale sedintiems. Nemegsta nekokybiskos "saliarkos"- iskarto labai pastebimai krinta galia ypac jauciasi lenkiant virs 100km/h, mieste tai nelabai juntama, daznos rudys priekiniuose sparnuose.
Jeigu turesit problemu su sia masina tai 9 is 10 kartu tai bus susije su priekine vaziuokle. Vienam ratui tenka 5 sarnyrai, taigi 10 sarnyru abiem rantams kurie vienas po kito taip ir barskalioja- pakeiti viena- isklimba kitas. Nors gumu yra taip pat nemazai bet jos laiko ilgiau negu sarnyrai, o kadangi keiciant "kaula" del isejusio sarnyro automatiskai pasikeica ir guma tai jos ir nespeja suplyst. Granatos ir ju kas pora menesiu plystancios apsaugines gumos taip pat kelia nemazai problemu. Taciau jau geriau tvarkyti vaziuokle nei varili, transmisija ar elektronika.