2017-06-06
Audi A2 eksploatacija
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Nerūdija

Eksploatacijos kaina

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Na parašysiu ir aš. Pirkau žmonai, nes važinėja tolimus atstumus, todėl ieškojau ekonomiško varianto. Važinėja jau 4 metai, todėl galiu pareikšti nuomonę. 2001 metai, 1,4 variklis, dyzelinas. Taigi, pirmas kriterijus buvo ekonomiškumas, antras – aliuminio kėbulas, trečia – kad tai brendinis automobilis. Ieškoti sekėsi sunkiai, nes tuo metu pasirinkimas rinkoje buvo menkas. Bendras įspūdis įsigijus teigiamas – gan erdvus salonas, išlanksčius galines sėdynes susidaro nemažai erdvės kroviniui pervežti, Kelyje gan impulsyvi vairuojasi lengvai, parkuojasi taip pat. Neįprasta buvo gal tik tiek, kad kopotas nepasikelia, o nusiima. Vėliau tai pradėjo nervinti. Prasidėjo eksploatacija... Labai greitai išplaukė kompiuterio skydelis, todėl apie rodomus signalus gali tik spėlioti, nes to pačiu atsiranda ir garsinė signalizacija. Trūko priekinis stiklas – pigiausias variantas 500 Lt. Nusprogo vairo stiprintuvo siurblys – remontas dedant šrotinį ir pigiausią variantą kainavo 600 Lt. Po metų nusprogo kondicionierius. Pripildymas nedavė nieko gero (30eurų), todėl kišti į šitą balą jau nesinorėjo. Pirmoji technikinė – į stabdžius sukišau 300 eurų, o praėjo tik po 4-o karto. Priežastis buvo daviklis pompoje, kuris reguliuoja slėgį skirtinguose ratuose (55 eurai). Autoservizo meistrai apie jį neturi žalio supratimo, todėl ir keitė visus stabdžių komponentus iš eilės... Dar po metų nustojo funkcionuoti panoraminis liukas. Pasiūlė remontą už 200 eurų, todėl atsisakiau. Maždaug tuo metu pradėjo kvailioti centrinis. Buvo trys avariniai atidarymai po 30 eurų. Meistras sakė, kad kaltas valdymo blokas. Jo kaina 400 eurų, todėl pasirinkau kompromisą įdėjau naują signalizaciją, bloką pririšo prie centrinio. Kaina 100 eurų. Po kiek laiko nusibaigia vairo kolonėlė – pradeda leisti skystį. Restauracija – 300 eurų. Po kolonėlės remonto „stebuklingai“ vėl nusprogsta vairo stiprintuvo siurblys. Pakeitimas atsiėjo 100 eurų, bet kompiuteris visą laiką signalizavo apie klaidą, kurios numušti nemokėjo nė vienas elektrikas. Šalutinė bėda, sukelta nuo vairo stiprintuvo siurblio – suvalgė akumuliatorių, nes sugedęs siurblys pardėjo trumpinti. Labai nustebau, kad į šį mažylį dedasi 100Amh akumuliatorius. Kaina 130 eurų. Galų gale po metų suradau rimtą programuotoją, kuris įveikė vairo stiprintuvo siurblio klaidą. Kainavo 15 eurų, bet pasakė, kad kompą reikia perinstaliuoti, o čia jau kaina visai kita. Aišku nedariau nieko, tiesiog esant bėdai vėl kreipsiuosi į jį. Teko atnaujinti važiuoklę, transmisiją, stabdžius. Kainos nebuvo išskirtinės, sudėjau apie 300 eurų, tačiau viena įstrigo – granatos guma 29 eurai. Toliau dar gražiau – pradeda dinginėti aušinimo skystis, taigi problema su variklio galva, kurią beje iššaukė neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius. Šitą šrote radau vargais negalais už 60 eurų. Pasirodo silpna vieta. Priėjau prie variklio galvos – tarpinės keitimas, dirželio keitimas ir t.t. atsiėjo 500 eurų. Pasirodo daugelis tokių variklių nei neremontuoja, juos pigiau keisti, nes priėjimas probleminės vietos - neįmanomas. Meistras, tvarkęs variklį pasakė, kad turbina prie pabaigos. Taigi teko restauruoti ir ją. Kainavo 260 eurų. Na ir desertui – nustojo funkcionuoti posūkio rėliukė. Pasirodo irgi šio modelio tipinė bėda. Kaina 48 eurai. Pradėjo streikuoti galiniai parktronikai, elektiniai langai, į kuriuos jau pinigų nekišiu.. Dar paminėsiu kad pigiausias valytuvas šiam modeliui nuo 30 eurų, o gale jo apskritai nėra. Tai irgi nervina galinis langas nuolatos tampa nepermatomu. Padangų išmatavimai labai reti, surasti padangas tokiam auto nemažas iššūkis, o ir be 100 eurų už padangą gali jų nė neieškoti. Net dėvėtas labai sunku rasti. Na gal tik man taip nepasisekė, tačiau man ši mašina tapo auksine. Įvertinant, kai kurių detalių kainas, jos dėl modelio specifikos neregėtai didelės, todėl niekam nerekominduoju šio modelio. Beje įvairių smulkių išlaidų susijusių su šio modelio eksploatacija net neminėjau... Beje, nepaminėjau svarbiausio dalyko – kuro sąnaudų. Žmonai vidutinės kuro sąnaudos būna 5.5 l/100km. Gal kaltas ir moteriškas vairavimo stilius, tačiau kai nusipirkęs testavau pats, visos tos deklaracijos, kad tai vienas iš ekonomiškiausių automobilių tuoj subliuško. Man kompiuteris važiuojant lygiu keliu 90km/h rodydavo pačiu geriausiu atveju 3,8 l/100km. Ir tik tuomet kai važiuodavau pavėjui. O šiaip normaliai rodydavo 4,2l/100km.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Dėvisi kaip ir visi kiti automobiliai, o remontas pasakiškai brangus.

Patarimai perkančiajam

Nesusigundykit nei kuro sąnaudomis, nei aliuminio kėbulu. Sąnaudos, kaip ir bet kurio kito ekonomiškesnio auto, o kėbulas tampa beverčiu (nebent dėl laužo), kai viskas pradeda byrėti.

Rekomenduojami video