gtv 2012-11-04
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16v '96
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Isskirtine isvaizda, pigiai priziurima pakaba, stabdziu sistema, sportika tiek isvaizda ir vaziavimo savybes.

Labai sunku gauti kebulo detaliu, daugelis rinkoje siulomu modeliu jau nuvazineti, nemazos kuro sanaudos, lepus variklis.

Bendras automobilio aprašas

Isskirtines isvaidos automobilis. Kebulas - plastikinis kapotas, visumoje gerai apsaugota nuo korozijos, labai tvirta konstrukcija (neveltui svoris ~1,4t tuscios) bagazines faktiskai neturi (telpa nebent kompiuterio krepsys). Greiciu dezes - retais atvejais pasitaiko rimtu problemu. Pakaba - priekine - labai paprasta (labai pigiai tvarkoma), galas - sudetingiau, detales tik nuo GTV modelio eina, nors galima ir atitikmenu rasti (opel salenblokai tinka ir pan.). Stabdziai - eiliniski kaip daugeliu automobiliu. Elektronika - nekelianti jokiu dideliu rupesciu (tik smulkmenos pvz. nuo dazno sedyniu stumdymo sedyneje esantis air bag daviklis nebekontaktuoja ir uzsideda ispejamoji air bag lempute). Salonas - sportiskas interjeras, ganetinai neblogos kokybes medziagos, recaro sedine, isedus jautiesi kaip sportineje masinoje (kojos nueina gilyn), priekyje sedinties vietos sociai - gale - faktiskai nieko, komplektacijos - elektriniai langai, veidrodeliai, visi modeliai su kondicionieriumi, naujesni ir su klima, labai daznai odiniai salonai, zodziu yra pilnai tas ko uztenka sportiniam automobiliui. Bendrinant - variklis reikalauja didesnes prieziuros, kebulas, pakaba ir kiti mazgai tarnauja patikimai, kuro sanaudos siek tiek didokos - mieste 11l, uzmiestyje 8l. Radus gerai islaikyta ekzemplioriu, idedant siek tiek meiles tarnaus ilgai ir patikimai.

Variklis

Variklis - Twin Spark (2 zvakes vienam cilindrui) atnaujintas, vietoje grandines (senasis gamintas iki 1995) stovi paskirtimo dirzelis, kuri vertetu keisti kas 60k km, priesingu atveju rizikuojama kad nutruks, voztuvu kiekis irgi padidejo - vietoje 8 stovi 16, labai lepus variklis prastiems tepalams ir nepriziurai, megstantis padeginti tepalus, nors esant labai geram varikliui to nebuna.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Nemazos kuro sanaudos, brangios kebulos detales, nebrangi pakaba, neypatingai kaprizinga elektronika, nuvertejimas nemazas ir maza paklausa rinkoje.

Patarimai perkančiajam

Nepirkite sio automobilio kasdienai, nebent savaitgaliais islekti papramogauti, nes bagazines faktiskai nera, kuro valgo nemazai.

Rekomenduojami video