alfa166 2010-05-24
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 110kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

komfortiskas, gerai valdomas, ekonomiskas

pakolkas kazkokiu erzinanciu minusu nepastebejau

Bendras automobilio aprašas

Pirkau sia Alfa parvaryta is Italijos, su visais privalumais - oda, pilnas komforto/elektros paketas - autopilotas, el. uzsilenkiantys veidrodziai, uztamsejantis salono veidrodelis ir t.t. + pilnas borto kompas su nemazu spalvotu graziai rodanciu ekranu su navi (Lietuvoj deja nebus naudinga, nes originale nera rytu europos zemelapiu), tel, klima... ir t.t.Toks vaizdas kad kas buvo is navarotu mazdaug tais gamybos metais, viskas sukista. Kokybiska gamykline garso aparatura leidzia megautis muzika, nesinori nieko keist. Truksta nebent mp3 grotuvo, nes stovi originalus CD changer'is, kuris nelabai megsta kompu irasytus neoriginalius CD ir nepalaiko mp3. Pakaba nera labai minksta, bet komfortiska. Manau viduriukas daugmaz tarp tikrai komfortisko ir sportiskesnio vaziavimo. Kas stebina - ekonomija. 6 pavaros daro savo - vaziuojant ramiai trasoje (~100) kompas rodo ~4,7 /100 km., jei ~140, ima ~5,5. Manau kaip tokiai tikrai nemazai auto, tai isties puikus rodiklis. Skardos cinkuotos, nerudija. Apibendrinant - geras, isskirtinis verslo klases auto, jei nenusiperki uzdrozto lavono :)

Variklis

2.4 JTD 110kW labai smagus, trauka gera ir jos visiskai pakanka. Spustelejus masina kaip reikiant soka i prieki. Malonu vaziuot uzsmiestyje, didesniu greiciau.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Keista: originalus pagr. dirzo su itempejais komplektas + darbas (autorizuotam servise) - ~700 lt, originali virsutine svirtis - ~210 lt., originalus apatines svirties sailentblokas ~ 60 lt. Daugiau nieko daryt nereikejo, elektronika visa veikianti ir ziema negedo/negrybavo. Patarimas - nepirkt aklai nepatikrinus normaliam servise!!! Rekomenduoju gerai patikrint visas sistemas, ypac elektronika, pagrindini ICS (siemens) kompa i kuri integruotas visas valdymas. Viskas turi veikt - pradedant radija, baigiant klimos reguliavimu. Atkreipt demesi kad butu visos kompo kodu korteles, ju yra kelios! Kitu atveju gali but bedu atkoduojant, jei kompas uzsiblokuos pvz. isskrovus akumui. Atkreipt didesni demesi tikrinant galine pakabos dali nes ten nemazi ko prikista, o priekis paprastesnis. Daugiau viskas kaip ir visoms auto.

Patarimai perkančiajam

Gerai patikrinti visas sistemas servise, kuriame meistrai nusimano apie alfas!

Rekomenduojami video