2018-04-07
Alfa Romeo 166 2.0 TwinSpark 16v 110kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ant akumuliatoriaus, valdymas, dizaina, seksualios linijo, komfortas, saugumas, ne 1.9tdi vagenas.

Elektronika pakvailioja, islaikymas, reikalauja nemazai prieziuros.

Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Turiu jau dvejus metus per si laiko tarpa buvo tikrai galvos skausmu. Variklis 110kw tia yra antros kartos variklis einantis i 166 prefacelift alfa. Variklis su dujomis. Pradekime nuo pacio variklio. Variklis yra gan dinamiskas ant aukstu apsuku vaziuos trauks ne ka blogiau nei 6 cilindru konkurentu 2.0 litrazo varikliai. Malonumas lenkiant mesti i zemesne pavara, pasigirsta keturiu cilindru garsas kuris malonus ausiai ne toks kaip vtech civiko kaip zoliapjoves. Pats variklis yra tikrai patikimas vienas patikimiausiu benzininiu varikliu pasaulyje. Tik zinoma jam reikia prieziuros jei pastoviai drošit kaip koki golfa nieko nebus. Nepagailekit gerseniu tepalu, filtru. Pačiam lysti i varikli nerekomenduoju, kalbu apie pagrindinio dirzo keitima ir gyliau tai sudetingas variklis atiduokit meistrams bet ne garaznikams o tiems kas tvarko alfas ir jose nusimano, nes jei atiduosit mesitrui kuris tvarko passatus jis ne ka geresnis zinovas alfa romeo nei jus. Dirzo komplektas apie 150-200 jei toks geresnis. Zvakes siame 4 cilindru variklyje yra 8. 4 paprastos, 4 kaip motocikle plonos ir ilgos. Uz toki komplekta sumokejau apie 70e bet cia nedejau paciu geriausiu bosh ar pan. Daznai buna pareina velenelio padeties daviklis del kurio mes klaida ji reiktu pasikeisti del pacio variklio geroves tuomet jis dirbs tolygiai ir ramiai kaina apie 20e. Variklis nera traktorius dirba pakankamai tyliai. Ausinimo sistema gana paprasta nieko sudetingo peciukas megsta prakiurti ir del to rasoja langai, negalvokit kad cia siaip dregme kaupiasi jei ant langu riebalinis sluoksnis kuris sunkiai nusivalo masina sandari i salona dregme nepatenka. Termostatas megsta pakvailtiot bet nesunku paciam pasikest ir nebrangus apie 15e. Interjeras grazus prabangus kaip uz tokia kaina. Galines sedynes patikekti kaip auksciausios klases foteliai net namie tokiu neturit tiesiog atsisedi ir nenorit islipti. Priekines sedynes tvirtos neissimala irgi patogios tokios pusiau recaro uzpaklis nepavaegs po ilgu kelioniu. Garso izoliacija kaip 7 serijos bmw net geresne vaziuodamas 120km/h 4 pavara net negirdejau variklio darbo su ijungta muzika tik is apsuku pastebejau kad pjaunu 4 pabvara. Pats automobilis avarijos atveju yra labai tvirtas ir saugus durys gana sunkios jauciasi jog metalo sitoje masinoje nepagaileta. Kebulas yra cinkuotas nerudyja. Nebent nuo akmenuku ar pabraizymu pavirsutines rudys, bet jos neplinta ir needa kebulo. Muzikos sistema puiki net ir paprastoje komplektacijoje, ekranelis, kilmato kontrole, navigacija, 6 pavaros aisku neusteiks ekonomikos nes jos trumpos uztat isibegejimas neblogas, nebijo aukstu apsuku. Automobilio valdymas tiesiog fantastiskas, ant kelio stovi puikiai galima nebijot lekt i posuki dideliais greiciais. Pakaba priekine nesudetinga. Taciau galine reikalauja prieziuros 16 sailenbloku gale. Pakaba galine nepriklausoma delt o automobilis yra ypac stabilus ir komfortiskas. Norit maziau galvos skausmo del galines pakabos tiesiog susidekit pilnavisurius gumos sailenblokus ir pamirskit. Elektronika sitame automobilyje nelabai megsta lietuvos klimata: kontaktai oksiduojasi, po salciu ir atsilimo pradeda kvailioti, taciau turint kazkiek elektronikos ziniu ir laiko paciam galima susitvarkyt svarbiausia nieko nelauzyt o pasedet pries schemos valandele ir eit prie masinos. Ir siaip ziuret ar dregeme neveikia elektronikos. Bet kaip ir sakiau automobilis gana sandarus dregme siaip sau nesirinks, tik nenebt nuo kiauro peciuko. Jei pirksite tvarkinga automobili galvos skausmo neturesit, taciau ju Lietuvoje aunku rasti tvarkingu, kas turi tvarkinga tikrai neparduos, o jei parduoda po 500-800e tai visiski lavonai. Kaina jos neblogos rinkoje apie 1500e tiesiog pirikupai to nesupranta ir uz masina tvarkinga su starterio defektu siulo 350e. Kas vairuoja passatus bmw audi nesupras nes nera vairaves tvarkingos alfos. Patikekit tai toks automobilis uz kurio vairo atsisedus iskart veide pasirodys sypsena arba liudesys(jei nepriziuresit). Kaip vienas alfa romeo senas fanas man jaunam pacukui yra pasakes. Alfa Romeo reikia myleti ir ji myles tave ir teiks tau malonuma, o jei nemylesi tai nuspirk passata ir vazinek. Jei nusipirksit tvarkinga, nebenoresit kitos automobilio markes niekada. Pries pirkdami nuodugniai apziurekit elektronika ar nieko nebuvo pacio savininko konstruota, variklis neturetu sirbt kaip dyzelis. Sanaudos normalios 12-16 litru, duju apie 13-16. Trasoje benzino 7-8 litrai. Alfa Romeo 166 tai mazdaug kaip volvo, bet surinkta prancuzu. Alfa kaip zmona reikalauja demesio, uzknisa, erzina, bet be jos bus labai liudna.

Rekomenduojami video