2017-06-25
Alfa 147, 1.9 2007
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Variklis, valdymas, dizainas

Važiuoklė

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas

Teko dvejus metus vairuoti 2007 metų Alfa 147. Paliko tikrai neblogus įspūdžius. Visų pirma, Alfa yra puikaus dizaino sinonimas. Kiekvieną dieną smagu sėsti į tokį dizaino šedevrą. Tiek facelift, tiek ir naujieji modeliai pasižymi veržliomis, dinamiškomis formomis. Automobilis dar ir dabar išsiskiria puikiu dizainu. Interjero dizainas taip pat puikus. Nors jam trūksta šiek tiek charakterio, surinkimo kokybė ir medžiagos smarkiai lenkia panašaus tipo automobilius. Mano tūrėtame automobilyje (kaip ir daugumoje variantų) buvo odinės sodynės, kondicionierius, minkštos, kokybiškos plastmasės, Kalbant apie kautomobilio privalumus, reikėtų paminėti puikų variklį. Nors "ant popieriaus" variklio parametrai neatrodo įspūdingai (mano tūrėtas modelis buvo su 88kw agregatu), tačiau mažas automobilio svoris lemia tai, kad trauka ir veržlumo pojūtis yra įspūdingi. Tai ypatingai juntama užmiestyje, kur reikia nemažai traukos. Ekonomika taip pat puiki. Žinoma, viskas priklauso nuo to kaip važinėsi, bet važiuojant tvarkingai, kuro sąnaudos svyruodavo nuo 5.5 iki 6 litrų- puikus galios ir kuro sąnaudų santykis. Variklis taip pat ypatingai patikimas- per du metus nekilo absoliučiai jokių problemų. Šios mažosios Alfos taip pat garsėja dėl savo sąlyginai "galingo" variklio garso, kuris šiek tiek primena galingesnių automobilių variklių darbą. Bene vienintelis 147 trūkumas- važiuoklė. Automobilį pirkau Vokietijoje, todėl važiuoklė buvo gana tvarkinga, tačiau ilgainiui pavažinėjus lietuviškais keliais, teko keletą kartų įvairias važiuoklės dalis remontuoti. Perkant šį modelį, reikėtų atsižvelgti į tai, kokiais keliais bus važinėjama. Jeigu kursuosite tvarkingais keliais, didelių problemų kilti neturėtų. Visgi, jeigu tenka važinėti žvyrkeliais ar panašiaias keliais- vertėtų važiuoklę pasaugoti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remonto ir dalių kainos gana įprastos. Žinoma, detalės nesimėto kiekviename griovy, bet ieškoti ilgai nereikia. Automobilį geriau tvarkyti itališkų automobilių servisuose, paprasti "garažiniai" alfų baidosi.

Rekomenduojami video